لطفا صبر کنید ...

شما تنها یک قدم تا پیوند قلب ها فاصله دارید. برای شروع اینجا کلیک کنید
تمامی خدمات انجمن حمایت از حیوانات و طبیعت «مای ملو» کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای در هیچ قسمتی از کاربران دریافت نمی شود.



چرا «مای ملو»؟


ما فقط سرویسی برای ثبت حیوانات و منابع طبیعی نیستیم بلکه از حیوانات و طبیعت حمایت می کنیم. «مای ملو» توسط گروهی از طرفداران حقوق حیوانات و طبیعت ایجاد شده است و وظیفه ما حمایت از حیوانات و افزایش آگاهی عمومی در مهربانی با طبیعت است.

حامیان حیوانات و طبیعت


«مای ملو» با هدف حمایت از حیوانات و سرمایه های طبیعی ایران طراحی شده است. تمامی تلاش ما فراهم کردن بهترین شرایط برای زندگی سالم حیوانات در طبیعتی سالم است و در این راه از تمامی متخصصان، دامپزشکان، حامیان حیوانات و طبیعت دوستان صمیمانه کمک می گیریم.

همکاری در یافتن حیوان شما


یکی از دردناکترین لحظات زندگی همه ما گم شدن حیوان مورد علاقه مان است. «مای ملو» در این مسیر در کنار شما است. ما به شما کمک می کنیم تا حیوان خود را بیابید و دوباره آن را در آغوش خود حس کنید.

فرهنگ سازی و احترام به طبیعت


«مای ملو» تنها ابزاری برای ثبت و حمایت از حیوان شما نیست، بلکه ابزاری در جهت فرهنگ سازی و ترویج احترام به حقوق حیوانات و طبیعت است. با عضویت در «مای ملو»، کاربران به مجموعه ای از ابزارها در جهت حمایت از حیوانات و طبیعت در راستای ترویج فرهنگ حیوان دوستی و آشتی با طبیعت دسترسی خواهند داشت.


در «مای ملو» تبلیغات رایگان است. برای ارسال آگهی خود «اینجا» کلیک کنید.

نظرسنجی: حیوان خانگی مورد علاقه شما چیست؟
سوال نیم روز

  • سخت پوست دریایی بزرگ و چنگال دار چیست؟
    برای دیدن پاسخ 2 ثانیه موس خود را بر روی این متن قرار دهید یا این متن را یک مرتبه لمس کنید و 2 ثانیه منتظر بمانید.

    پاسخ

    خرچنگ دریایی



    وب سایت «وصیت ساز» اولین و تنها سرویس ایرانی در جهت نگارش و ثبت وصیت نامه های آنلاین است. در این وب سایت میتوانید وصیت نامه خود را با ظریفترین جزییات ...