لطفا صبر کنید ...

شما تنها یک قدم تا پیوند قلب ها فاصله دارید. برای شروع اینجا کلیک کنید
تمامی خدمات انجمن حمایت از حیوانات و طبیعت «مای ملو» کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای در هیچ قسمتی از کاربران دریافت نمی شود.

(مقاله) دلیل نام گذاری «مای ملو»
دسته بندی: مقالات، تاریخ انتشار: 1399/08/08، آخرین بروزرسانی: 1400/08/20 ساعت 06:33 ب.ظ
بازگشت به صفحه قبل بازگشت به لیست مطالب به اشتراک گذاری این صفحه در فیسبوک به اشتراک گذاری این صفحه در تلگرام به اشتراک گذاری این صفحه در واتس اپ به اشتراک گذاری این صفحه در توییتر بزرگ کردن اندازه قلم کوچک کردن اندازه قلم کپی لینک این صفحه 


داستان سرگذشت «مای ملو»


تصویر ملو


ملو (Mello - بخوانید شبیه کلمه انگلیسی Hello) گربه ای از خانواده کالیکو (خالخالی با زمینه معمولا سفید و خالهای مشکی و قهوه ای و خاکستری) است که در سال 2017 وارد زندگی موسس انجمن حمایت از حیوانات و طبیعت «مای ملو» و نویسنده این وب سایت شد. نام ملو از کلمه انگلیسی Marshmallow که نوعی شیرینی است گرفته شده است ولی انگلیسی زبانان (کشور محل زندگی ملو) آنرا گاهی به اشتباه Mellow می نویسند که به معنای «آرام» است که با وجود اشتباه املایی، همچنان در خور خلق و خوی ملو است. این حیوان با ورود خود به خانه، زیبایی دیگری به محیط آن بخشید و گرما و محبتی بسیار را با خود به همراه آورد و دلیل بسیاری تلاش ها از جمله این گروه حمایتی و وب سایت «مای ملو» است.


تصویر ملو وقتی بسیار کوچک بود

 همین حالا به جامعه حامیان حیوانات و طبیعت «مای ملو» بپیوندید و ما را در این مسیر زیبا همراهی کنید. برای شروع اینجا کلیک کنید.

ملو در هفته های اول زندگی در لندن



ملوی کنجکاو

ملو معمولا به همه جای خانه سرک می کشد و صد البته تمام قسمت های خانه برای دسترسی آسان حیوان تسهیل شده است (نردبان در این عکس دارای قسمت های اضافی برای تسهیل و امنیت حرکت حیوان است - * ملو خود به بالای نردبان رفته است)



ما کوچکترین شکی نداریم که «ملوی» شما بهترین دوست و مهربان ترین همراه شما است. لطفاً ما را در حمایت از حیوانات و طبیعت همراهی کنید.

ملو و فرزندانش

ملو و روزی وصف ناپذیر با فرزندانش و من



از راست به چپ، ملو، طلا (تادی)، خالی (یاری، خال خالی؛ هر سه اسم صحیح هستند) و حنا خانوم. جای مجیک خالی است که در عکس زیر، ملو در حال لیسیدنش است.

ملو و مجیک

ملو دایه گربه ای که با معجزه نجات یافت و رشد کرد (نام گربه سیاه Magic به معنای معجزه است)


در پایان، مهربانی را از حیوانات دریافت کنیم و مهربانی با حیوانات را به فرزندانمان بیاموزیم. از اینکه همراه با ما هستید بسیار سپاسگزاریم.



لطفا نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید
برای ارسال نظر به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در سایت ثبت نام کنید.

در «مای ملو» تبلیغات رایگان است. برای ارسال آگهی خود «اینجا» کلیک کنید.

نظرسنجی: حیوان خانگی مورد علاقه شما چیست؟
سوال نیم روز

  • سخت پوست دریایی بزرگ و چنگال دار چیست؟
    برای دیدن پاسخ 2 ثانیه موس خود را بر روی این متن قرار دهید یا این متن را یک مرتبه لمس کنید و 2 ثانیه منتظر بمانید.

    پاسخ

    خرچنگ دریایی



    حامیان حیوانات از این پس میتوانند اطلاعات خود را به رایگان و بدون محدودیت در بخش دفترچه تلفن «مای ملو» ثبت کنند. برای این کار وارد لینک زیر شوید و اطل ...